čtvrtek 15. dubna 2021

..a potřetí

 za den je ažaž....😁😂😃

Jako být tady.

Ale někdy se nic neděje, někdy je den naplněný aktivitami. Jsem s dneškem spokojená. Dneska už Česká pošta doručila, co měla, děkuji....

Já jsem naložila kimči. Nejčastěji dělám podle Maangchi, jen já nemám/často ty krevety, hihihi. Ale dneska mi Rohlik přivezl moc dobrou rybí omáčku. A přiznávám, že byť nemám sliny, tak se mi při přípravě sbíhaly, jak nálev a i pak se zeleninou vonělo..... Dneska 4 mrkve a velký kus bílé ředkve v poměru k salátu, ale nevadí.

Jako škrob jsem dneska použila kuzu.

Také nemám klasické čínské zelí, ale nějaké červené, podobné ledovému salátu kříženého s kapustou ???? a dva kusy bok choy, tak jsem zvědavá. Prostě dnes v Rohliku neměli...Taky ho/ kimči není tak moc, takže až zakvasí, přendám ho do menší nádoby do lednice. A bude brzy snědené. To minulé mi nějak nemizelo. JJ, až do chvíle, kdy jsem objevila tousty se strouhaným sýrem a kimči. Asi jsem sem to video dávala, taky podle Maangchi. Mňam, mám nový, čerstvý vícezrný toustový chleba, uděláme si.....


https://www.zasadnezdrave.cz/recepty/kimci-fermentovana-zelenina-kimchi/




A když už jsem fotila na stole, tak vedle miska na kynutí chleba od Tescoma. Já v ní pěstuji klíčky, nakládala jsem včera. A přikrývám buď talířem nebo alobalem. Fazole Mungo.



A protože ráda věci opakuji, tak příprava kimči podesáté.....


A dneska už se doopravdy loučím, večer už nebudu NIC psát.

💗💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...