neděle 18. dubna 2021

..lepší už to

 asi ještě pár dní nebude. Dneska k chladu přibyla mlha. Slabá, ale je tu okolo.

Tak odvolávám, co jsem někdy napsala. I tady jsou břízy...Jedna jediná je za knihovnou, ob jeden keř od bíle kvetoucího doprava. Přibližně v prostředku snímku. Ano, i v Olomouci jsou břízy, ale ne jako na severozápadě, u nás....



Pupeny začínají pukat i na jiných listnáčích, tak rychle jeden pohled na OBI, než mi zmizí za listy. Hurá. I ty silnice bude jen slyšet.


A jedna moje chyba ? Ořezala jsem na podzim hortenzii a ona, zatím, pěkně obrazila. Mám příští rok nechat ty dlouhé holé klacky ? A obrazí všechno ? Uvidíme za rok....


Za chvíli budu volat mamince, tak rychle rozdám duhová srdce. Já vím, že už podruhé tento týden, ale některé věci jsou aktuální teď, za týden budou jen historií a slovy.

Tak nejdříve k Maangchi. Nové dnešní video, lehce povařený chřest v zálivce a la kimči. Ona takhle dělá i jinou zeleninu, my s dcerou milujeme třeba kimči z malých okureček....
A mně se líbí její servírování, mistička tady, mistička tam, od všeho kousek.

💗

Paní zubařka Mirka si začala užívat seniorský život. Nejdříve si uklidila v látkách a patchworku, což jí závidím, já jen naskládala látky do skříně. Měla bych se po ní "opičit" a vzít to taky z gruntu. A teď se stala, mimo jiné činnosti, dvorní švadlenou panenek svých vnuček. Tam já zatím nejsem. Ani Simonka zatím nebaží po mateřství....💙

Nově knihovnice Petka už pár dní nebyla na blogu. Má toho moc. Přerovnává a organizuje městskou knihovnu před velkým otevřením, stará se o dvě zahrady a dva domy http://dedeckovazahrada.blogspot.com a https://uveliskuvpodoli.blogspot.com, háčkuje a užívá si vnoučky.... Tedy, nějak vyrostli.....Teď váhám nad -i a -y.........💚

A co bych to byla za dopisovatelku, kdybych nezmínila Lucy z Attic24. Taky u nich v království vrcholí sezona divokého /medvědího/ česneku. Tak nějaké recepty a nápady, co s ním. 💛

To byly novinky na některých z mých oblíbených blogů. Chtěla jsem nakouknout k jedné mé americké oblíbenkyni, ale na blog psala naposledy v dubnu 2020, spíš jí najdete na Instagramu.
Takže....Amanda Blake Soule 💜

Jdu něco málo udělat / pípá pračka /.
Pak zavolám mamince /90/, teď asi vysypává popel do popelnice a venčí psíka na dvoře...Musí to dělat, nedá jí to, chce být "prospěšná", marné je se zlobit v telefonu. A mé sestře/63/ to zjevně nevadí, tak se s tím smiřuji. Těžko....
No a pak dám vařit guláš....Poslední porce hovězího z domácího chovu. Ne našeho, zeť má kolegu s rodinnou farmou.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...