pátek 26. února 2021

...zatím co sleduji přímé vysílání

 z Poslanecké sněmovny..... /pátek 18,05 hod./

Tak sem dávám něco z pondělka :

https://www.facebook.com/groups/iniciativasnih/permalink/241722684160136/

Jen malá citace.... Z FB iniciativa Sníh....

Další noční dvanáctihodinovka, která trvala 14 hodin. A ráno jsem se ještě stavil za tou paní, co jí v pátek zemřel tatínek a dnes asi zemře maminka, byl jsem jí kondolovat a vyslovit lítost, že jsme nemohli udělat víc.
A cestou domů procházím kolem našeho testovacího místa, dal jsem tam do řeči s pánem, který se zrovna v hloučku ptal, jestli se po pozitivním antigenní testu dělá PCR.......atd., více v odkazu výše......

😂

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...