pondělí 8. února 2021

..dneska svátek

všech Milad....A že jich je dost, kupodivu.😃 Nás....Já i dcera.

V noci nejdříve pršelo, mrzne, pak sněžilo, máme sníh i na balkoně. Tak vynikne i rez, která nás čeká na jaře...





Včera jsem trochu pletla. KAL u Vlněných sester, jak jsem psala minule. Návod je moc pěkně napsaný a dobře přeložený do češtiny. Opravdu ho zvládne i začátečník.😀
Prsten počítadlo na počítání řad na sedle, tužka a čárky na papíru na odpočítávání řad pro dírky na knoflíky....
Detektivka na chvíle odpočinku mezi pletením. Já jí čtu na tabletu, pan Há na nové čtečce, co mu přinesla Ježíšek. S podsvícením a silnější baterií. Kindl šel o dům dál.... Takže čteme spolu, hihihi.


Dneska odpoledne jdeme na ortopedii na kontrolu s kolenem, asi sami, uvidíme. Kdyby to nešlo, odveze nás dcera.

A ještě něco sladkého do začátku týdne.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜



 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...