čtvrtek 25. února 2021

...opravdu se snažím

 vybrat si v současné situaci to lepší....

Ale někdy mi to moc nejde. Nepochopení se navzájem ze všech možných stran a úhlů rozděluje lidi, je to skoro apokalyptické. Jako nějaký americký film z doby "PO", kdy se perou mezi sebou skupiny přeživších lidí, které "PŘED" tím byly spolu . Když už ne přátelsky, ale aspoň si nepřekážely a nedělaly st tolik naschválů....

Špatně spím, k tomu ta poklice mlha a nemožnost, z mé strany dobrovolná, roztáhnout ruce a rozletět se. Mezi lidi, za dětmi a vnoučaty, za mou mámou, za přáteli, jako to bývalo.....

Takový byl dneska můj pohled v noci z balkonu. Nahoře tma, ve středu mlha a jen kousky všeho osvětlené lampou... Skoro by se dalo říct, světlo na konci tunelu....Ale, bohužel, to tak není. Snad jen zatím...




No nic.

Včerejší den byl plný, přeplněný, na náš, můj, současný čas. Ráno já k zubaři. 3/4 hodiny s otevřenou pusou s umrtvením si vybralo daň s bolestí krční páteře. Pomohl Saridon, můj přítel do nepohody.
Mluvila jsem s maminkou, ale zlobil mobil, nevím jestli můj nebo její nebo to bylo ve vzduchu.... Takže jen chvíli a nechala jsem sestru, aby jí mobil restartovala. Zítra zavolám zase a uvidíme....
Vařila jsem oběd, přišel mi balíček, trochu jsem pletla. Na přeskáčku Sonrae a Anker´s cardigan My size.

Večer jsem strávila s Vlněnými sestrami nad začátkem pletení společného KALu, toho druhého svetru uvedeného o řádek výše. Všechno v návodu jsem pochopila dobře, takže uvidím, jak to půjde dál, už dělám tělo. Nesmím zapomínat na dělání dírek a jinak je to OK.

Trochu jsem si četla a koukala na seriál na Netflixu.
Dneska vařím korejskou kuchyni, spotřebovávám zeleninu z lednice, zítra mi zase přijde čerstvá s nákupem od Rohlik.cz


Mimochodem, jsem nadšená nákupem, během týdne si píšu  to, co mi dochází, jídlo, drogerie, papírové potřeby v domácnosti...a pak to jeden den objednám. Zaplatím kartou a v přesný čas, který si vyberu, mi nákup přivezou.  Kurýr mi donese celý nákup v papírových taškách až do výtahu. Kdybych chtěla, až do bytu.
Ale tam na mne čeká s pomocnou rukou pan Há, takže já chci jen do výtahu.
Moje sestra u nás na severozápadě může objednávat na iTesco /Děčín Bynov ??/. Ti mají novou službu, že zavážejí i na vesnici, nejen ve městě. Takže i moje děvčata tam kdesi v dáli mají o jídlo postaráno....
Já jsem zaregistrovaná i u iTesco, ale pro mne je lepší Rohlik, nějak mám k němu blíž...Nevím proč.
V Rohliku mají stejný sortiment. Zaváží v papírových taškách oproti Tescu, tam to bylo v plastových taškách. Asi ale jak kde....
Zítra tedy budu mít nákup čerstvé zeleniny, pečiva, sýry, maso..... Pokusím se to vyfotit, než to budu vybalovat, vždycky zapomenu. Tak trochu jsem to začala brát jako přirozenou věc našeho života. Tyhle služby.

Tak zase jdu....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...