pondělí 1. února 2021

..a je tu únor...

 A taky první pár ponožek za leden. Jak jsem psala o společném KALu..... Nemám příliš velké ambice, pokusím se udělat měsíčně alespoň jeden pár. Tyhle jsou pro mne, ze zbytku klubka, ještě je kousek na malé dětské....

Yarn Along February 2021



A když už jsem byla v pokojíku, pokusila jsem se vyfotit pohled z okna na jinou stranu. Nová věž olomoucké radnice a kdesi v dáli snad začátek Jeseníků... Hrubý ??? Nevím kterých, musím se podívat.



Dneska mi přišel supertěžký balík z DM drogérie, takže mám zase všeho dost. A pro kus nákupu si přijede dcera, proto supertěžké, hihihi.

Vařím dneska bulgur, baby špenát a kuřecí maso. Zítra budu dělat česnečku a lívance. Jen tak jsem seděla, někdy o víkendu, a přemýšlela, jestli mám lívanečník. Nebo jestli jsem ho nezapomněla přestěhovat. Nebo jsem ho vyhodila. Z domku jsem lívanečník dala mamince a i jiné věci, třeba ruční šlehač apod., protože jsem měla spoustu věcí dvojmo. A myslela jsem si, že jsem ho nikde neviděla.....Ale pak jsem uklízela nádobí z myčky a hle, je tady.....😀

Jdu....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...