neděle 21. února 2021

...a po "humorném" článku

 z Lidovek zase zpátky na můj píseček.

Včera dopoledne tu u nás byla naše dcera, přivezla nějaký nákup z Globusu. Něco jsem potřebovala a pak i něco, "co jí o klobouk zavadilo".

Po obědě jsem luxovala, pletla, chystala šití, četla si a koukala na film Jako v bavlnce. Zvláštní film, ve mně budil silné emoce, pocity bezmoci... Konec mě zklamal, podle mne by měla být hlavní hrdinka potrestána jiným způsobem. Konec tedy americký... Četla jsem si komentáře pod upoutávkou čsfd / v odkazu výše /, nejvíc se mi líbil komentář Enšpígla....humorný a trefný.


Taky jsem v podvečer shlédla nové, 20. povídání s Vlněnými sestrami.....


Pěkně jsem se pobavila, dopletla u toho šátek, o tom ale jindy....
Při sledování medailonku pletařek jsem dostala komplexy méněcennosti, protože je faktem, že jako Eva nejsem. Nejsem ani z desetiny tak výkonná....hihihi. Ale chtěla bych......
A je pravdou, že mě Helča s Katkou vždycky znovu nabijí elánem....
💗

Venku se včera odpoledne rozvinula hustá mlha, až jsem se divila, že jinde bylo jaro na krátký rukáv a deku na zemi... Je únor, proč to tlačit tak daleko. Viz někteří na Instagramu. Ale co bych od nás, Čechů, chtěla.... A JE TO I TYPICKÉ PRO LIDI JAKO TAKOVÉ, POŘÁD SE NĚKAM ŽENEME, UŽ ABY BYLO TO ČI ONO.... Kam ten spěch, vychutnávat si současnost je přeci tak krásné.💗

Dneska je to u nás už lepší. Ale stejně nic moc, jaro ani omylem.




Moje tiché ráno, pan Há ještě spal.
Voda, svíčka, klid.
Dečka na stole byla první před těmi polštářky z minulých příspěvků...... Mám jí na stolku často, celý pokoj mi připadá od ní rozsvícený.


Dneska dopoledne budu utírat prach, prát patchworkovou deku z obýváku, vařit pstruhy z Globusu...
A taky si užívat neděli. Přesto, že my senioři máme neděli pořád.
Jdu.
Pan Há vstal, pije svou ranní kávu, za hodinu a něco bude mít v TV finále AustraliaOpen v tenise, budu koukat s ním a plést.....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...