sobota 13. února 2021

..15 způsobů,

 jak umotat taštičky.

Nejen naslano, ale i nasladko. Třeba s povidly....

Pamatuji si jednu sanitárku, paní Miškovou, která prý dělala vynikající tašky plněné povidly a nosila je na toxikologii. Je pravdou, že je to hluboká historie, já to sama nezažila. Byla jsem u ní doma jednou s kolegyněmi, když slavila 80tiny. A spíš jsem obdivovala její křehký nádherný čajový porcelán, jaký jsem nikdy do té doby neviděla. Takový zámecký. A to mi bylo cca 25 let....Teď by mne zajímaly asi ty plněné tašky....hihihi.

Naše děti, myslím vnoučata, milují tyhle taštičky naslano, pečovařené na pánvi. Tak, jak je dělají v Korei, já je mám ráda i jen vařené v páře.


Musím to sem uložit, abych to v tom bohatém virtuálním světě neztratila.....

💗


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...