pondělí 22. února 2021

...slunce jako oranžový

 svítící pomeranč stoupá od východu.... I když na fotkách to tak není vidět....

z mobilu


z foťáku




krkavci pár metrů ode mne


Nový šátek.
Close to you  od Justyny Lorkowské. Ikonický šátek známý od Vlněných sester. Pletla jsem jich už několik. Včera se tu cestou pro náhradní díl a do myčky s osoleným autem zastavil Zbyněk se Simonkou. Přivezli mi v sobotu zapomenuté houby shitaké. A Simi měla okolo krku růžovou verzi ode mne....Jen pár minutek mezi dveřmi.... 
Já si šátek upletla z jednoho klubka příze od EMITERI yarns pro Vlněné sestry k písničce Into my arms od Nicka Cavea.


Původně jsem ho chtěla nafotit, ten šátek, na kabátě, ke kterému barevně jde. Ale pan Há ještě spí a nechce se mi tam otevírat skříň...






Tak a pro dnešek hotovo. Venku maličko přituhlo, snad to do odpoledne povolí. Jedeme s panem Há k zubaři, tentokrát doopravdy on.
A jinak takové obyčejné pondělí....

Jen vsuvka pro mě znalé. Dneska je to 70 let, co se narodil Jan Dostál, bylo mu 26 let. R.I.P.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...