sobota 13. února 2021

...sobota....

 JJ, slunečná sobota, zatím, a mráz -13 stupňů v Olomouci.....

To nejsou hory, ale fronta mraků od jihovýchodu...





Moje nejmenší kytky, mají se, zatím, k světu.


Tak, copak máme nového ve virtuálním světě ??

Nové video u  Fruity Knitting.
Matka s dcerou, tatínek je bohužel dost nemocný, takže se mihne jen na okamžik....Přeji moc zdraví a štěstí v léčbě, držím palce....
Ten svetr na dceři je moc pěkný....💗
 

Zase jsem v týdnu víc pletla a zápěstí se ozvalo. Včera tedy byla pauza...v pletení. Uvidím dneska. U Vlněných sester je na YT jedno video se cviky, ale ještě jsem našla jedno pěkné. Ani jsem ho nehledala, snažila jsem se najít cvičení pro pana Há, cvičení na bolavá kolena. Našla jsem a mimo jiné i tohle....💙


A taky jsem pročítala oblíbené blogy.
U Mirky na Milý deníčku ! je pro změnu povídání o pletení. Ona moc pěkně šije patchwork, tak proto pro změnu, hihihi. 💚

A protože Vlněné sestry na blogu píšou většinou o pletení....dneska mají taky jiné téma...💛

A víte o tom, že Lucie Konečná má nový název blogu / i Instagramu / ???

Tak. Pro dnešek jsem vyčerpala všechna duhová srdíčka a je to tedy i konec mého dnešního povídání. 
I když, ještě jedno video....Dneska vařím....zeleninu, dušenou a místo pěkných asijských taštiček k tomu bude pita chleba....

Od 10. minuty ..... i když celé video je pěkné.


Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜

Mrazivý den na chatě.....
















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...