úterý 2. února 2021

... venku posněhává,

 jsem unavená, ale v klidu.

Pan Há má velké bolesti v tom koleni. Motá se po bytě a pohekává. Ráno jsem volala paní doktorce o recepty na léky pro oba. A co by mi poradila k tomu kolenu....Poradila nemocnici. Tak jsem zavolala dceři, ta zrovna dorazila do práce. Přijela pro nás a jela pracovat. My absolvovali ortopedii, RTG, odsátí vody z kolena. A dcera nás zase odvezla domů. Kontrola za týden.....

Já potom stačila ještě uvařit česnečku a usmažit lívance.

Ale vzrušení bylo pro mne dost. Protože pan Há je skutečně mizerný pacient, s ničím není spokojený. A se mnou nejméně. Já jsem zase ale natolik chápavá, že se s ním nedohaduji a nechávám to času....

Takže má mít klid dva dny, ledovat a snad to bude dobré.😂

Já jsem si dala 30 minut šlofíčka a před chvílí jsem vstala a čtu si blogy. A videa na YT.

Tady jedno korejské. Mladá žena, vaří si oběd, potom háčkuje a pak zase nějaké jídlo. To je plán jejího videa, pokaždé. Někdy maličko uklízí, dostává nové věci... Líbí se mi to. Dneska si dělala plněný sendvič, dostala poštou nové nádobí, háčkovala kytky na dečku a nakonec vařila masíčko s pečenou zeleninou. Něco takového taky udělám.


😀😁😂

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...