čtvrtek 18. února 2021

...další nedostatek

 po stěhování.....

Dneska k obědu bude česnečka a palačinky.

Ale pánev mám jenom velkou, takže palačinky jsou trochu krajkové okolo, protože na známé množství těsta na sběračce byla pánev na rozlití veliká. Tak jsem tvarovala spodkem sběračky, hihihi.

Pánve a hrnce a prkénka byly tím posledním, co jsem doma v Ústí "krabicovala". Jednak už jsem v tom čase vzdala pečlivé balení a popisování krabic... Ještě, že jsem porcelán a sklo začala balit už v březnu, to nepotřebné pro život.... A prokládala jsem to ubrusy, utěrkami a ručníky....Už toho na mě bylo moc a tak za druhé nakonec nastoupila metoda "to nepotřebuju nebo koupím nové". A popelnice se poměly. Už tak bylo stěhovací auto plné, až mu poklesla kolena, pardon, kola, hihihi. 40 let života v bytě něco nahromadí, brrr, už na to nechci myslet.

Ještě že knihy a kytky jsme s dcerou vezly nakonec roomsterem bez zadních sedaček o 14 dní později.....

Takže tak. Zpět k současnosti. Při smažení jsem taky dneska spotřebovala první roličku folie do šuplíků. Srovnáno, nic jsem nevyhazovala, je tu přesně to, co k vaření a stolování potřebuju. Možná ještě něco nakoupím.....


Ta pánev už je, mimochodem, taky pomalu na odpis.....
Taková opečená. Ale smaží dobře.

Venku nám dneska svítí slunce, sníh taje a je břečka. Ráno se tu zastavila dcera pro nákup z Ikea. Kafíčko a chvíle povídání.
Taky jsem po svačině mluvila s maminkou, zítra jede na očkování x viru /letos jí bude 92/. Tak jí zavolám zase zítra odpoledne, aby mi to všechno popsala....
No a odpoledne čtení, pletení, příprava na šití jarních softshelek pro Simonku.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...