pátek 5. února 2021

..pátek a svátek...

 Ne, svátek mám až v pondělí, ale dneska jiné významné, více či méně, výročí, hihihi.

Hned ráno se tu zastavila dcera jako velvyslanec své rodinky....Pac a pusu.....💗

Já hledám rozptýlení na YT, pan Há ještě spí.

Dám sem jedno video z mnoha /cca 143 /, které natočila dvojice maturantů z USA, když zjistili, že budou mít baby...Tedy později zjistili, že babies.....dvojčata.

Nesleduji je pravidelně, oni už se vymykají z mého okruhu zájmů, ale. Jsem zvědavá, jak jim holčičky rostou. Je to hezké je sledovat, už je jim přes rok. Takhle mladí rodiče už nejsou takovou samozřejmostí, tedy hlavně u nás. Hezké bylo se dívat, jak si i těhotenství OBA užívají, cvičí spolu atd. a těší se.

FloFam


Vždycky se říká, že jak letí čas nejlépe poznáš na dětech.
😀
Jak rostou, jak "dostávají" rozum.
Dcera dneska říkala, že Ondrášek už ráno do družiny chodí sám. V klidu vstane, hygiena a oblíkání mu nedělají problémy, nasnídat a jde. V klidu... Kdepak jsou ty časy, kdy ho musela po ránu dokola pobízet, aby dělal to či ono...a byl ufňukaný tím ... muset.....
Prostě velký rozumný kluk.... Bohužel v zájmu našeho zdraví s panem Há o to částečně přicházíme, podílet se na TOM. Jediné mne utěšuje, že jsme tady v Olomouci, blízko, blizoučko.....💗

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...