sobota 6. února 2021

...sobota

 je den nejlepší.

 Už od mých pracovních let ji mám radši než neděli. Dávala naději na dlouhé pospání na neděli, pocit volna a svobody je větší než v neděli, to už se odpoledne připravujeme na další, pracovní den.

Vlněných sester se chystá společné pletení, KAL, na jaro. A protože já přízi mám, koupila jsem si jen na Ravelry návod od PetiteKnit a dneska odpoledne jsem začala.....💗

I když 24.2.2021 bude na YT neveřejné vysílání z nahazování KALu / pro ty, které si návod zakoupí a informují VS /. Tak já už začala, když klopýtnu, počkám na Vlněnky. A budu se dívat, samozřejmě.

Zatím jsem se, ve svém věku, v tomto návodu naučila něco nového. Z nahozeného oka v lícové řadě uplést z rubové řady obrace za zadní nit....hihihi. A že jich tam je....Těch ok na upletení.💙


Nepletu z doporučené příze Pernilly od Filcolany.  Měla jsem hezký odstín Jawoll od Lang a k tomu jsem si koupila Tilii od Filcolany. Ten odstín v Arwettě od Filcolana nebyl. A Arwetta a Jawoll takřka jedno jsou, metráží určitě, malinko odlišné v kroucení vláken.
Takže tak.💚
Včera jsem si den užila. Volala mi bývalá kolegyně Uršula, povídaly jsme docela dlouho. Možná jí brzy uvidím. Má tady v Olomouci jedinou dceru, lékařku ve vojenské nemocnici. A ta by ráda, aby sem mamka šla. U. už je  sama a zrovna teď má zdravotní obtíže a bydlí ve 3.patře domu bez výtahu. Ale  ani to jí, zatím, nevadí a odstěhování do Olmiku odolává...Uvidíme. 💛
Potom jsem ještě byla dopoledne na Skype s mou dávnou kamarádkou Janou, od 14ti let celé ty roky. Je v Plzni. Učitelka....už je tedy doma. A tak jsme taky probraly první poslední. A skončilo to zprávou od Rohlíku, že za 5 minut mi přiveze nákup....💜
Večer jsme si s panem Há otevřeli láhev šampíčka a bylo to hezké. Jako vždy.

A taky jsem dostala spoustu SMS a mailů, lidi na mne ještě nezapomněli, hihihi.
😂
Klidný sobotní večer všem.
💗💙💚💛💜







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...