středa 24. února 2021

...škaredá středa,

 dalo by se tak říct, jednoduše.

1. venku je mlha jako mléko, teď po obědě je slabší, ale slunce nikde.... To je asi v jiných, lepších krajích.

2. koronavirus si vybírá svou daň, včera bylo přes 15 000 tisíc nakažených, já sama potkala několik lidí zcela bez....i v tramvaji..... Takže copak bude dál, přežijeme, nepřežijeme ?? Myslím nás dva....

3. po léčbě u pana doktora mám ještě pořád ztuhlou spodní čelist, ale brzy bude líp....

Jedinou radostí, která toto všechno převáží, jsou fotky vnučky z karnevalu ve školce....




Naše duhová motýlí víla.....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...