čtvrtek 11. února 2021

...mráz, ale slunce.....

 Tak je to optimistické.

Jen to krákorání mi leze na nerv....Tentokrát jsou v parku na zemi. Buď něco vyhrabávají pod sněhem, nebo jim nějaká "dobrá duše" něco nasypala. Jsou to přeci ptáčkové....






Včera zase jeden díl úklidu, potom prádlo, vaření a chvilka pletení. Už jsem oddělila rukávy a začínám plést tělo dolů....


Na sedačce moje nejpoužívanější šitá deka. Je to na ní vidět. Dávám si jí pod nohy při čtení, pletení i sledování TV. Jen, když jsou tu děti, je pryč. Když si na sedačku vysypou dílky Lega, bylo by to neviditelné, tak jen na hnědý potah.

Stýská se mi.....
Mají jarní prázdniny, tak jedna z bobování s mámou.



Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜






2 komentáře:

  1. Milko,děkuji za návštěvu na mém blogu.V poslední době nějak nestihám.Propadla jsem háčkování a jak to jde beru háček do ruky.
    Vrány,nebo co to je u vás občas vidím někde na polích,ale,když jsou někde mezi domy,vím,že si lidé ztěžují na hluk.Asi je to krákání hodně nepříjemné.
    Tvoje pletení se mi líbí,asi nějaký světřík.
    U nás dnes bylo hezky,ale studeně foukalo.A navečer opět sněžilo.Nevěřila bych,že u nás bude sníh.
    Milko,měj se hezky,zase se přijdu podívat

    OdpovědětVymazat
  2. Takhle na fotce mi zima nevadí, ale když máme jít na procházku a mrzne, tak to se mi moc nechce. Navíc, když máme doma takové teplo :-) . Topíme dřevem v akumulačních kamnech Norsk Kleber, která máme z https://www.flamen.cz/product-brands/norsk-kleber/ a jsou super jednak proto, že do nich nemusíme tolik přikládat a mají skvělou výhřevnost a pak se mi líbí taky to, že když přijdeme vymrzlí z venku, tak se máme hned kde ohřát.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...