sobota 27. února 2021

...dneska odpoledne

 přijeli na chvilku mladí s dětmi. Byli jsme na procházce okolo dětských hřišť u nás, hihihi, všude na rozloučenou sjely na skluzavce a pohoupaly se....Zítra zajedou na chatu, podívat a zkontrolovat jí, je v jiném okrese, tak se tam nějaký čas nedostanou. A děti se proběhnou v lese.

Je tu chladno, slunečno, ale spousta těžkých šedivých mraků, nedivím se, že na horách padá sníh.



...knihovna z jiného úhlu.....








Dopoledne jsem luxovala, převlékala postele, vařila ... Takže procházka mi prospěla.
Navíc jsme si popovídaly s dcerou a zase do mne vlila trochu  víc optimismu....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...