neděle 14. února 2021

...co na to říct,

 bolí mě srdce.....

Z toho, že nežiju, že se schovávám v bytě, abych unikla smrti....Lituje mě aspoň někdo. Miluji svou rodinu, matku, sestru, synovce, dceru a vnoučata s celou rodinou....Mám ráda lidi a vždycky jsem byla spíš optimista, ale v současnosti mám pocit, že na mě nikomu nezáleží....Nikomu v celé zemi, Jsem, ale budu tu ještě za pár měsíců ? Když jsem tu mohla být ještě roky ??? A je nás moc, jsme vaši rodiče, prarodiče, známí, přátelé....

Včerejší tiskovka, kterou jsem NIKDE ve veřejnoprávní TV neviděla....

                                                                        ✌



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...