čtvrtek 4. února 2021

..krkavci krákají,

 ráno bylo chladně, ale zima to není. Alepoň tady u nás na rovině.






Na větvích kousek od našeho balkonu. Jejich krákání se mi tedy pěkně hnusí...👎

Koleno pana Há pořád bolí, i když on má všeobecně práh bolesti značně snížený. Včera jsem někde na internetu četla podobnou myšlenku. Že muži stejnou bolest /jako ženy/ snášejí velmi velmi špatně. Prostě je to víc bolí. Právě jsme o tom diskutovali....hihihi.😁

Objednala jsem na zítra nákup u Rohlíku, přečetla maily a vzkazy.

Vzhůru k rodinnému a manželskému životu......

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...