pátek 19. února 2021

..pátek je skoro svátek,

 hihihi.

Moc do smíchu mi není, ale prací a pomocí PC se snažím neklesat na mysli.

Dopoledne jsem vytírala celý byt, umyla jsem koupelnu a WC, prala jsem, jako vždy....v pátek. Pak jsem vařila oběd, obalovaný květák s bramborami a zelný kvašený salát, zbytek česnečky ze včerejška.

Takže co dnes ohodnotím duhovými srdíčky ????

Skoro nesleduji naši TV, pan Há si hraje karty, sleduje snooker nebo jiný sport nebo si čte. Myslím večer. Já podobně, jen navíc mám na mobilu Netflix, tak sleduji nějaké filmy nebo seriály. Už jsem viděla norský seriál, polský film a dva dny jsem sledovala korejský seriál Láska padá z nebe . Jiný kraj, jiná mentalita, hezcí lidé...💗

Jíťa a šití zase našila nové kapsičky na pletení, dokonce jednu z látky se vzorem lícového žerzeje, takovou jsem si nedávno taky koupila a našiju si taky kapsičky....Mám od Jíti koupený kapsář na háčky a jehlice, jsem s ním moc spokojená. Od Vlněných sester, které její šité věci prodávají na svém eshopu.💙

Nesmím pominout ani naši současně uzavřenou oblast, ze které píše blog Hana... Baví mě to. Umím si představit, jak je to těžké...Ale věří v lepší časy pro ně i pro nás všechny. 💚

Lenka na svém blogu onthefoxroad ukázala svůj poslední pletený výrobek, překrásný svetr podle návodu Jennifer Steingass. Dávám sem odkaz na ní z Ravelry a ten Lenkou pletený je Forestland, třetí zleva v první řadě....💛

A fialové srdíčko dneska dostává Marie Králová a její polštářky pro Aničku... 💜

I já mám dva kulaté polštářky z háčku, každý má rub i líc pletený jinými barvami, nejsou tedy čtyři, jen dva. Dělala jsem je před časem, abych vyháčkovala zbytky příze Kamilla. Mohla bych zase znovu, protože se mi nějak ty zbytky množí...A v jiných odstínech. Kamilla má krásnou barevnici.



Chtěla jsem si v Tescoma objednat palačinkovou pánev a jednu pánev s poklicí, menší, než mám doma... A silikonovou podložku na plech pod pečivo, vyzkoušet oproti pečícímu papíru...Ale buď je mnou požadovaná pánev a poklici nemají nebo opačně. Ve velikosti 22-24 cm. Tak zase ukládám k neprovedeným úkonům.
Pan Há mi tu pospává, koukal na semifinále tenisu z Austrálie a je asi unavený....Já ho nechám, pak má lepší náladu. A má své roky, tak ať lenoší...
Jdu.
Děkuji za vaše návštěvy u mne. Moc mě to těší a dodává mi to psychickou sílu.
Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜

Jíme mořské plody každý den.
Nové před 10ti minutami.....






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...