sobota 29. května 2021

...vyjímečně v sobotu

 jsem dneska uklízela. Nějak na to přišlo, že až v sobotu. Ale to nevadí, já mám většinou sobotu a neděli celý týden...Takže teď už sedím spokojeně v pokoji, vlasy i tělo umyté, pan Há sleduje TV a já četla oblíbené blogy.

Takže zase můžu pomyslně rozdat nějaká duhová srdce pro něco a někoho, kdo a co mne víc zaujalo.

U Apron zase něco dobrého, mléčný japonský chleba/toustový....Má všechno to pečivo tak vzdušně a měkké. Asi proto, že několikrát s těstem během kynutí pracuje a proto její způsob pečení je dost zdlouhavý. Ale výsledek za to stojí. 💗


Já si nepamatuji, že by se u nás v rodině tolik "nadělalo" s kynutým těstem. V míse se pořádně prohnětlo, nechalo se vykynout, vyndalo z mísy a zpracovalo. No, jiný kraj, jiný mrav.

Evulekotule peče v Omnii nejen na sladko, ale i naslano. 💙

Jana Malaníková představuje svůj nový stroj, do sbírky a nejen do ní. Je nesmírně pracovitá a pečlivá. Jak by ne, její patchwork byl mnohdy pro mne inspirací. Přiznávám, že  jsem ještě nechytila slinu na šití. Posledním výtvorem byla deka pro Marušku. Ani stroj si žádný kupovat nebudu. Ale hezky se na to dívá, zatím jen dívá....💚

A když už jsem u toho patchworku, tady je návod na jednu deku zadarmo, od mé oblíbené www.stitchedincolor.com
💛

A ještě jedna návštěva u www.nesto.cz, možná jedna z posledních, než se spolu s rodinkou přestěhuje z bytu do nového domu. Její příspěvky se mi moc líbí, má ráda hezké věci a taky umí hezké věci dělat. A s novým bydlení snad ukáže víc a víc se předvede v oblíbených činnostech.
💜

To by byla moje duhová srdce pro tento den/týden.
A co jinak ?
Cítím smutek, protože jsem při čtení blogů zjistila, že Teresa Kasner z Oregonu zemřela. Její děti napsaly poslední příspěvek a vložily vzpomínkové video. RIP.....
Přestože šlo o naprosto neznámou ženu, prostředí blogů a internetu všeobecně, nás všechny sbližuje a proto i ten můj smutek a vzpomínka, jako na jakéhokoliv skutečně mnou známého člověka.

Končím pro dnešní den.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...