neděle 16. května 2021

...neděle mokrá tak,

 jak se dlouho nepamatuji.

 Okna na východ i jih jsou plná dešťových kapek, ptáci zpívají, i když pořád prší. Říkávalo se u nás doma, že když prší a ptactvo stejně zpívá jako za sucha, že bude pršet dlouho. Že oni to vědí a žijí dál. To před bouřkou je ticho, jsou schovaní/mlčí, takže to bude brzy pryč. Ale víte, že se říká i to, že když pes okusuje/žere trávu, že bude pršet..... tak nevím. V každém případě prší a ptáci si povídají....a lítají.




Ta skříňka na balkoně je z koupelny, kde byla po předchozích majitelích. Tam jsem jí nechtěla, dala jsem na její místo koš na špinavé prádlo a na stěnu háčky na ručníky. Máme opravdu malou koupelnu...No a tu skříňku jsem dala na balkon, mám v ní hlínu, květináče, ochrany na květináče. A před Vánoci krabice s cukrovím, aby bylo v chladu a vydrželo pěkně "jedlé", vláčné.
Včera jsem měla okolo čtvrté hodiny krizi/spací....Tak jsem se vyhecovala, připravila si zeminu, zasela nějaká semínka/koření, k jahodám přidala hrášek, dala některé kytky do "ochran" a na zem vedle hortenzie. Tam na ně trochu i prší. Zvláště dneska teda.
Musím si koupit ještě jeden truhlík na parapet a možná ještě nějakou kvetoucí květinu na stolek....Uvidím. Vlastně nevím, jestli letošní léto bude sedavé na balkoně nebo proprší.....




A i doma se snažím nezahálet, pletu tělo KALu s VS a ponožky.



Pan Há už vstal, slyším jeho pohyby po bytě a jeho rituály. Chtěla jsem prapůvodně uklízet, ale dneska si udělám skutečnou neděli.
Před chvilkou jsem skoro neviděla na klávesnici/nesvítím, jak přišel mrak, hustě pršelo a zase pomalu odplul dál.

Tak zatím.....


Jo, včera večer mi psala krátkou zprávu toxikologická kolegyně Uršula....už jsem v Olomouci..... Stěhovala se sem, psala jsem už o tom. Léta jsme si dělaly v práci i pak legraci, jak na stará kolena skončíme z Ústí/L v Olomouci, u dětí. Já začala první a od včera je tu tedy i ona.....
Hezký nový začátek....

Klidnou mokrou neděli všem.
Každá kapka dobrá, voda je život.
A zdraví....
A děkuji za vaše návštěvy u mne....
💗💙💚💛💜


2 komentáře:

  1. Milky, zdravím. Zavítala jsem na Tvůj blog, zaujal mě jeho název. Připomíná mi citát od Lennona - Na konci vždy vše dobře dopadne. A jestli to dobře nedopadlo, tak to potom ještě není konec...Líbí se mě hortenzie i pletení, mám ráda všechny ruční práce. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Milky,koukám,že jsi pořád pilná.Já jsem musela háčkování odložit a vlastně moc věcí nezvládám,ale už docela ovládám dobře myš levačkou.Mám zlomený prostředník na pravé ruce.Ve čtvrtek mi už dlahu snad sundají.Také připravuji kytičky na lodžii,ale mění nám zábradlí a nějak dlouho to trvá.Místo něho tam je lešení a na balkonech nesmíme nic mít.Bohužel jsem neposlechla a nějaké truhlíky tam mám.A nejsem sama.Práce jdou hodně pomalu a tak dnes opět se s manželem vsázíme,zda dělníci přijdou a nebo ne.
    Počasí žádná sláva,vody už je dost,chybí sluníčko.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...