úterý 25. května 2021

...sice vždycky říkám,

 že každá kapka dobrá....Ale těch kapek už je nějak moc. Dneska zase "kape".




Volala mi dcera cestou do školky, domlouvaly jsme detaily. Jdu dneska pro Simonku po obědě a zítra ráno jí vezu od nás do školky, tramvají.... Takže co a jak....
Venku je jen 8 stupňů, na mojí zahrádce/balkoně mi vyrašily hrášky, rukola, jen bylinky ne....asi je na ně chladno. Včera tak strašně foukalo, že mi spadl květináč s rajčetem dolů ze skřínky. Dneska sice nefouká, ale už zase prší.... Takže veselí na balkoně nic moc, ještě, že mi tam tak krásně kvete hortenzie. Celé to rozzářila, i mou ranní náladu.
Pan Há posnídal/v 6 a šel ještě spát. Trochu mu závidím. Málo spím, 3 hodiny do tří ráno, vypiju sklenici mléka a ještě šup na tři hodiny do postele. Ale v šest jsem každodenně na nohách. To už musí být, když se donutím si přispat. Asi mi to stačí. Po létech služeb a neustálé noční práce s navázáním normální pracovní doby....juj, teď vidím, že to bylo na vyhoření....Možná, že moje ataky z toho logicky vyplývají. Už ale několik let/10 ? služby na biochemii změnili na směnný provoz, takže asi lepší.




Dneska budu dělat americké lívance, aspoň zůstanou i pro Simonku na svačinu. kdyby chtěla. Ona je takový ptáček, zob tady, zob tam a "už nemůže".

Tak a kam se dneska podíváme ?? Někam do Asie.

SROS...... jsem pravidelně sledovala, pak jí opustila a teď občas nakouknu, vaří momentálně se svými malými bratry, je to zase změna.....
na tomhle videu s nimi sbírala na rýžovém poli kraby/raky jako u nás pobíhají myšky a hraboši, hihihihi... Je to zrovna takové u nás nevařitelné jídlo, ale pro mne exotický kraj i mrav...


A ještě jedna exotika, dnešní, olihně na grilu a jakési blumy bez pecek jako dipy....


Tak...
Jdu....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜




1 komentář:

  1. Je té vody už nějak moc a vyhlídky na zlepšení nic moc.
    Krásně ti všechno roste.Máš nádhernou hortenzii.Neměla jsem odvahu si ji koupit na lodžii,aby mi tam nezašla.Na zahrádce jsem ji měla.
    Milky,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...