pondělí 17. května 2021

...pondělí pod mrakem,

 i když včerejší odpoledne slibovalo změnu.




Ale asi to byla jen mezera mezi dvěma frontami.

Dnešní ráno jsem věnovala úklidu bytu, nějaké drobnosti si nechávám na odpoledne, až vychladnu. Oběd máme ze včerejška, musím si připravit ingredience na zítra, před obědem pojedu k mladým, Ondra přijde po obědě domů a pak má na pc výuku angličtiny. A dcera v práci neví, kdy přijde domů, stěhují ústav před rekonstrukcí.
Za chvíli budu volat mamince, v 11 mi přijede Rohlík, tentokrát víc nejedlých věcí. Postupně jsem ráno dobrala mycí prostředky na koupelnu, kuchyni i mytí podlahy, tak jsem prozíravě objednala nové. Tentokrát nákup i bez pečiva a masa, potřebuji vybrat mrazák, odmrazit a umýt, i lednici. Takže tak jsem to vymyslela. Když je chladno na mytí oken.
Čekám od minulého týdne doporučený velký dopis z nemocnice v Ústí/L, jsem zvědavá, jak se Pošta pochlapí tentokrát !!! Zatím tedy nic moc, na to, že to bylo posláno začátkem týdne.....
Jdu....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...