středa 5. května 2021

...zase středa,

 dneska nemám nic velkého v plánu, tak jen pc.... Zatím.

Včera bylo venku chladno, den začal sluníčkem a skončil dujícím větrem a mraky. Dneska je zataženo od rána, ale zatím to jde. Jen je pořád chladno na sezení na balkoně, hihihi.

Tak sedím uvnitř a čtu si, ve svém virtuálním světě.

Objevila jsem nová pěkná videa, jak jinak z Koreje, tentokrát mladá manželská dvojice. On aktivně zapojený, pěstují si bylinky a klíčky všeho druhu, dokonce i houby v takových podivných lahvích. Koukněte...budu si nějaká videa pouštět zpětně. Docela mě to zaujalo, už mám taky připravené nějaké provizorní misky na pěstování, toto video mne postrčilo.


💗

A protože se moc na TV nedívám, na YT jsem viděla sestřihy z Primy s Janem Krausem...moje oblíbená Petra Buriánová...Bududub.....


💙
Je pravdou, že tentokrát se mu povedlo pozvat i pro mne zajímavé lidi, herečku Pagodovou a dvojici Stropnický/Krejčík. I když úsek s PB byl vtipný, takový čerstvý a neotřelý....nejlepší.

Jak mi YT nabízí nová a nová videa s náměty, které obvykle sleduji, vykouklo na mne i toto.


Počáteční úvod můžete přeskočit, od cca 2,30 minuty už je návod na tuto pěknou šálku. I pro úplné začátečníky. 💚

A protože jí sleduji už pěkně dlouho, v současnosti hlavně na Instagramu, dávám sem odkaz na její blog, kde začíná opět víc psát....
💛

A moje další oblíbenkyně, tady i tam na Instagramu, zase pěkná slova, precizní obrázky a dobrý duch milující se rodiny....http://www.nesto.cz
💜

Určitě to nejsou poslední novinky v mém virtuálním světě.....

Tak zatím.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...