sobota 8. května 2021

...a už zase ticho,

 dopoledne přijeli mladí a odjeli s dětmi na chatu do lesů....

Bylo to tu s nimi fajn, jen to jídlo a nucení do něj....A vybírání CO budou jíst a co OBA....

Jsou to děti nové doby. Ondrovi/7/ ke štěstí stačí, když mu dovolím hraní her na tabletu, snažím se omezovat tu dobu, někdy je to i pro mne únik z toho jeho...babi, nudím se.....A Simonka/4/ zase chvílemi škemrá o pohádky na YT a docela šikovně ovládá myš a sama si rozhoduje, na co koukat, mazat reklamu.... Jen si skočí do kuchyně pro podsedák na židli u jídelního stolu, aby seděla výš....Na druhé fotce je vidět, jak má elegantní pohyby, včera před spaním jsme koukal na Dobu ledovou a ona při svižné hudbě tančila a baletila. I pěkně zpívá, má hudební sluch i vláčný pohyb...nevím po kom u nás v rodině. Asi z druhé strany. No, i když můj tatínek pěkně zpíval a zamlada hrál u ochotníků, jeho bratr hrál v dechové kapele na pozoun. No tak uvidíme v budoucnu, hihihihi.



Ráno slunečno, ale kopce v mlze, ještě je chladno. Záběry hlavně kvůli "zelenosti".




Pan Há si chystá nějaké své propriety, já větrám a u toho máme puštěnou TV3. Program pandemicky vzniklý pro důchodce, jakýsi pořad Kdo, s kým, o čem a pro koho , uvádí ho Vladimír Dvořák a Luděk Nekuda....z roku 1982. Jenže ty písničky jsem snad nikdy neslyšela, neviděla. Sice je zpívali Laufer, Kahovec, Urbánková, Milan Drobný, Michal Prokop aj. atd. Ale byly to asi jednorázovky pro ten pořad, protože mi to vůbec nic neříká. Hm. Taky se mi v tom roce narodila dcera, takže TO šlo asi mimo mne. nevím. Jinak jsou to písničky hrozné, sorry.... 
Taková zvuková kulisa...Jdu plést druhou !!! květnovou ponožku a tu kulisu vyměním.

Klidný zbytek soboty všem.
💗💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...