pátek 28. května 2021

...ráno raníčko

 se u nás zastavila dcera. Přivezla mi velké balení jasmínové rýže od Vietnamců, tam je nejlepší....Vypily jsme spolu kafíčko, podrbaly, probraly děti a koronavirus / ona je imunolog..../. Pak jsem se s ní svezla do Centra Haná, potřebovala jsem do Spořitelny...ona zase do Stoklasy....Já jsem se nechala "vyhodit" u kolejí a procházkou jsem došla domů, ona jela kamsi do Zásilkovny pro balíček.. Doma vaření /hlívová "držkovka", brambory a kapustové karbanátky/. Dnes bez masa. No a teď je čas na pc...

Kytka natrhaná se Simonkou cestou ze školky. Trhala jsem jen já.


V kartonu od jablečného džusu pěstuji klíčky.....druhý den.


Znovu obnovená hustá květina, rýmovník.


Aloe rok po zakoupení dcerou jako první květina do bytu.


Z. přežil 14 dní v bytě v Ústí/L  bez zalití, přežil cestu smotaný ve folii v autě cestou do Olomouce. Rozrostl se tady a najednou hází žluté listy. Takže prořezaný.....


Uvidíme, jak to s ním bude dál.

Venku je slunce, ale chladno. To taky uvidíme, že...

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜



1 komentář:

  1. Milky, rýmovníky pěstovala moje mamka. A kapustové karbanátky bych si taky dala...Zdraví Tě Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...