neděle 30. května 2021

...neděle od slova

 nedělat ????

Já myslím, že asi ano. I venku je relativní ticho, auta moc nejezdí, jen tramvaj je víc slyšet, v tom tichu. jen ptáci zpívají své ranní písničky.

Dnešní cvrkot.....ten konec se mi moc nepovedl....hihihi


A když jsem u těch videí. Konečně jsem našla to, kde balí potraviny do lednice a na vaření. Moc se mi to líbí, ale jestli nějaký nápad použiju, tak jen v malém...Třeba ta slanina v potravinovém papíře a uložená po plátcích. Někdy mám problém, když koupím větší balení a použiju jen část, jak to do lednice uložit. Aby se to nezhodnotilo. Tak koukněte sem: 


A z té samé série videí ještě jedno, to nejčerstvější, z pátku. Je to sice čínské provenience, ale tohle se jmenuje, přibližně "můj překlad"..., 7 korejských měkkých večeří....


Mladí jsou s dětmi na chatě, snad tam pršelo jen tolik, co tady ve městě. Včera byly jen dvě přeháňky, ale mračouny se valily děsivé, spadlo to asi někde  směrem Zlínsko. Tam už toho letos zažili dost. Ale je pravda, že já si pamatuji přesně tohle počasí v mém mládí/i dospělosti. Ta vedra jsou vlastně takovou raritou posledních několika let. A jak já s oblibou říkám, každá kapka dobrá...A je pravdou, že VODA je jednou z podmínek pro ŽIVOT.
Jako dítě jsem měla někdy pocit, že celé prázdniny propršely, zvláště u nás v https://www.tisa.cz.


Tak tedy nevím, jestli jsem se dneska/teď vydala správným směrem. V psaní i myšlenkách. 

Tak radši jdu.....

Klidnou neděli všem.
💗💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...