středa 19. května 2021

...tak a zahrada hotová, hihihi.....

 Dopoledne jsem zašla do OBI na drobné nákupy. Cestou jsem fotila trávu a kytky. A objevila jsem raritu, z mého pohledu.

jetel nachový, inkarnát

Tohle bylo jediné místo na louce a zářilo v zeleni do okolí. Nejdříve jsem si myslela, že je to vojěška, ale ta má jiný květ a stonek nerovný.


Letos hojně kvete i pryskyřník prudký, v tomto místě skoro jako koberec....


Jeden květ jetele k botanickému hloubání na internetu...aby mu nebylo smutno, tak čtyři větvičky pryskyřníku. Vím, že je JEDOVATÝ...... My jako děti jsme mu říkaly mastný knedlík.....



A balkon hotový. Koupila jsem ještě jeden truhlík, abych do něj mohla dát  vzrostlé, koupené, bylinky a kytky, co snad pokvetou, vepředu je truhlík s bylinkami, které jsem zasela teprve před dvěma dny. A truhlík vzadu je s pěti sazenicemi jahod a nasetým hráškem. Zatím klid, nic neraší.


V červeno-fialových krabicích /původně na látky ve skříni, pak rok ve sklepě..../ mám dvě sazenice paprik a jednu dýně hokaido. A ve druhé nasety keříčkové žluté fazolky. A česneková tráva. To holé ve velkém květináči na fialovém kyblíku s hlínou je hortenzie z loňska, obrazila, ale bohužel mi ty mladé výhonky zmrzly minulý týden. Ale už se tam dole objevily nové, tak počkám, co se stane dál. A vedle suchých kmínků motýl z pedigu od Jiřky z toxikologie k nějaké příležitosti....To jsou TY věci, co k nim mám citový vztah. Víc než nějaké jiné, kterých jsem se při stěhování zřekla. Jsem blázen ???


A tady je můj nový malý oleandr v dneska novém keramickém květináči s miskou.
Vedle pokus o oživení bylinky.....taky z loňska. Je to v palastu, dám to do bílé keramické ochrany....






Musím se domluvit s dcerou a objednat si pána řemeslníka, který nám začistí zeď mezi okny a omítkou. V celém bytě. To nedodělali majitelé před námi při výměně oken.....
Tak ještě jeden slunečný snímek, ale momentálně už je tu zase mrak.

Spokojená s dnešním zahradničení přeju klidné odpoledne všem.
💗💙💚💛💜






1 komentář:

  1. Máš to na balkoně moc hezké.Také jsem si dokoupila nějaké kytky v OBI,ale jsem rozlobená,že práce na lodžii nepokračují.Dnes konečně přijeli dva dělníci po dvou dnech ve 12 hodin a ve tři už byli pryč.Oleandr mám na venkovní chodbě.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...