čtvrtek 20. května 2021

... a ještě jeden

 dílek do kroniky mého života.

Veselé odpoledne s dětmi. V úterý.

Ke svačině čokoládové košíčky s arašídovým máslem made in USA. Mají je v jednom eshopu, musím sem dodat odkaz....www.pepis.shop...dcera mi to teď poslala.....

Taková malá svačinka. Dcera říkala, že se po nich v Americe mohla utlouct. Asi s nimi zaháněla stesk, hihihi.


Ale není to jen čokoláda na stole, je to i ovoce...a dokonce i půlené dřevěné.....



Babi, tak to vyfoť.....



Simonka za to odpoledne vytáhla "od Ježíška" a " k narozeninám" věci, které už dlouho nevyndala. Říkala dcera. Musela mi všechno ukázat a pohrát si s tím....

A už jsem zase ve čtvrtek.... Venku chladno, 6 stupňů, ale slunce se pere s mraky, kdo dříve.
Pan Há se chystá vstávat, já už pročetla poštu, shlédla oblíbená videa... U jedné mladé dívky jsem zase viděla zajímavé věci. 
Kostru křesla opletla ??? makramé, je to pěkné. Třeba nápad pro někoho... A potom zase zpracovávala kartony z krabic. Nejdříve namočila, pak rozmělnila, přidala lepidlo. Připadalo mi to jako Herkules ve velkém množství. Pak hmotu rozprostřela, vyválela, nebo udělala figurky jako z plastelíny. Nechala uschnout. A ostatní uvidíte na videu....


Tak a hurá do práce. Makramé ne, pletu...

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜







1 komentář:

  1. Milky zdravím. Zaujaly mě ty košíčky, to by chutnalo klukům. Jdu se na to podívat, děkuju za tip. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...