sobota 15. května 2021

...dneska zase

 takový můj malý domácký mišmaš.....

Včera mi sestra večer poslala tři fotky z FB, s někým tam komunikovala o zobrazeném. Podle slov autora je na fotce pohled na místo zvané Duškovna. Asi po pradávných majitelích. Pradávných proto, že moji pra a prapra rodiče byli Prokopovi. To slovo, Duškovna, znám, protože v té chalupě se narodila a do 15ti let žila moje maminka. A my tam ještě do poloviny osmdesátých let jezdili s rodiči na dovolenou, než babička s dědou odešli....RIP.... 

Takže nejdříve vzpomínaly ony dvě v Tisé, pak to poslala mně. Tak jsem vzpomínala i já. Hledala jsem fotky z poslední návštěvy TAM, bylo to v roce 2011, když zemřela poslední, nejmladší, sestra naší maminky. A ty tady nechci publikovat.

Teď zjišťuji, že jsou Hněvkovice součástí města Humpolec.....




Tolik  vzpomínky.....

Venku chvilku svítilo sluníčko, ale před okamžikem začalo hustě pršet. Zeť s dětmi jel ráno na chatu, dcera byla ráno na očkování a něco doma dělá....
Pan Há si čte a já píšu, čtu si blogy a sleduji videa na YT.

Další pečení s Apron. Dneska housky ??? bochánky ??? s edamame a sýrem.


Myslím si, že by to mohlo být i s jinou zeleninou.💗

A abych nebyla daleko od kuchyně, asi před dvěma dny mě zaujalo toto video s ukládáním potravin do lednice a mrazáku....Ale to chce změnu z gruntu....

💙

A do třetice video s přípravou toastů...některé bych asi nedělala, ale některé mě lákají.

💚

A ještě jen něco na čtení. Ráda čtu fejetony Ondřeje Neffa na jeho https://neviditelnypes.lidovky.cz.
Ať je to Politický cirkus nebo Best Of Hyena, nebo taky Šamanovo doupě . 💛

A teď přemýšlím, kdo ode mne dostane poslední, fialové, duhové srdce. Moc na výběr toho nemám. Minulý týden jsem prošla oblíbené blogy. U mnoha jsem zjistila, že už několik měsíců nebyl nový příspěvek, některé mají jednou za dva měsíce, popularita psaní blogu ustupuje rychlejšímu Instagramu a spol.
Já blog píšu ráda, jednak do toho můžu vložit své myšlenky, více témat najednou a taky více fotek. Instagram, podle mého názoru, mnohdy ukazuje jeden dva záběry na ideální dům...pokoj....zahradu....dovolenou u moře.....jídlo na talíři, sorry dcero, to není na tebe.... atd. A skutečný život je pak možná někde trochu jinde. Samozřejmě ne u každého a vždycky !!!! Je taky pravda, že neumím aranžovat obrázky, fotím všechno jak to "jde", takže někdy kus pana Há, nebo utěrka na židli....hihihi. Dcera říká, ořízni TO. JJ, udělám to jednou dvakrát a pak zase syrový život....💜

Hihihihi.

Klidnou sobotu všem.
💗💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu