pondělí 10. května 2021

... pondělí začalo

 krásně, zastavila se tu na snídani dcera. Cestou ze školky, kam se Simonka už moc těšila.

Přinesla mi kytku na balkon, vypila kafe, probraly jsme plán na tento týden a to už vstal pan Há.... Takže se i oni spolu na chvíli viděli, pak jela do práce.


Další pohled z balkonu na zelenající se krajinu.



Dneska nemám v plánu nic moc důležitého. Konečně uklidím bundy a kabáty a vyberu do skříně jarní oblečení, snad, doufám, když tak zítra po ránu. Má být ještě teplo a slunce, tak budu na balkoně plést. Radši, uklízet můžu za deště. A nikdo to za mne neudělá.
 Teplá bunda s kapucí se mi ještě minulý týden hodila, když jsem byla venku s dětmi. Pěkně studeně foukalo a taky proti začínajícímu dešti. Sice už byla vypraná a připravená na úklid, ale ....
Tenkou bundu s kapucí nemám, tu jedinou/a jiné jsem vyhodila při balení jako nepotřebnou, když mám dva lehké kabátky a několik teplých svetrů....No, koupím si něco na výlety s dětmi....
Zase něco, co jsem nedomyslela při stěhování. Ke konci jsem už měla krabic a hromad nad hlavu a vzala jsem to z gruntu, hihihi. Ne, že bych toho tolik postrádala...... Už to bude ROK !!!

Za chvíli budu volat mamince, tak ještě pár typů na čtení...

Evulekotule a její rodinný výlet do "Chorvatska", pardon ke Koněpruským jeskyní, kousek od Prahy....

Jitkou S. po krásách naší národní minulosti.....ráda s ní jezdím po výletech. Tam, kam se nikdy nedostanu. Okolo každého našeho bydliště jsou taková místa, jen si to zjistit CO a podívat se tam. Jsme skoro rok v Olomouci, ale kvůli pandemii jsem toho moc nepokoukala....Ale ne, něco jo....

Chudobky něco o její cestě a životě zdravotní sestry, klady a zápory tohoto poslání, ale stejně láska......

Danielce pro slova stesku, ale i touhy, aby bylo líp. Měsíc nebyla na blogu, distančně učila, a pak taky vařila....třeba džem z kiwi, brokolicovou polévku jinak než já, takže  praktické věci, nešila, nevyšívala...Takže další inspirace vaření pro mne.

A po delší odmlce ještě do ciziny, na Nový Brunšvík, kde zase nové fotky krajiny a farmy, její vaření a pečení, recepty....Krásné nádobí, ze kterého dýchá určitá historie....

Tak a je čas na telefonování. V deset.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...