sobota 22. května 2021

..."pracovní sobota",

 hihihi. Na rozdíl od mnoha a mnoha, kdy jsem na ně jen myslela......

Včera jsem si po obědě vyzvedla Simonku a potom mi/nám přivezli mladí ještě Ondru. Takže tak, proto slůvko pracovní. Dvě děti a senior, co beze mne ani nepr....

Dneska dopoledne dost hustě pršelo, několikrát, takové aprílové počasí. Odpoledne sice chvílemi vykouklo slunce, ale Simi po spánku nemohla chytit příjemnou náladu, nechtěla ven, bulela....i když jsem jí nabídla cestu do velkého obchodu....A chtěla si hrát. Tak tak.

Nakonec jsem skončila s pletením u nich v pokojíku. jako máma, co je doma s miminem. Ona byla táta, přišla z práce, začala vařit...atd. atd. Prostě si pořád hrajeme na rodinu.

Tak nevím, jestli to tak u nich doma nevypadá, hihihi.

Na této zdi bude jednou police na panenky po dceři, možná knihy.... Naproti, nad stolem se šicím strojem, budou dvě kratší police nad sebou na všechny ty krabice z okna, kde jsem roztřídila šicí potřeby a pomůcky. A bude volné okno. Kytara v rohu za válendou pojede na chatu, snad....


Dvě rozhrabaná lega a soustředění....


Dětský mišmaš koutek v rohu vedle dveří. Postupně se bude redukovat a měnit, jak porostou....



V pokoji pan Há sleduje MS v hokeji, Ondra s tabletem.....taky si to užívá....


Jiný pohled z ložnice/i pokojíku, směr východ, Svatý Kopeček a město.




Ta křupavá zelená.



A teď už normální pohled z balkonu, na jihovýchod.


A jihozápad hrozí...západ my v bytě nevidíme.


Vyrašila rukola...Po bylinkách ještě ani stopa.


A hrášek v přední řadě už zvedá hlínu, jak se silou tlačí nad zem.


Hortenzie od dcery.


A páteční nákup, jedno miniaturní balkonové rajče červené a jedno žluté. Uvidíme, co vyroste.


Tak. Děti si mohly na hodinu pustit TV s pohádkami, pak hygiena, čtení Macha a Šebestové/já a spát.
Zítra přijedou na oběd jejich rodičové, budu dělat plněné papriky v rajské omáčce a těstoviny. Byla jsem v Terno /družstevní prodejně a měli moc pěkné čerstvé papriky na plnění, tak jsem musela....
Pak máme určité plány, já s dcerou a dětmi na malý výlet a Zbyněk druhým autem odveze na chatu sekačku na trávu z našeho už neexistujícího domku...A víkend bude pryč. Ale ještě není, jen skoro polovina.

Jdu ještě kouknout na maily, na YT a pak už zase děti....

Klidný večer všem.
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...