úterý 18. května 2021

...dneska jsme rok v Olomouci,

 skrz pandemii a karantény mi to tak nepřipadá.....Ale je to tak, na tři dny jsme zakotvili u dcery v bytě, v našem se dodělávala práce.... Už je to ROK !!!

poslední psaní v Ústí nad Labem

Dneska jsem jela dělat poobědové zázemí Ondráškovi, vrátila jsem se před hodinkou. Tedy, přivezl mě zeť, ale užila jsem si je všechny.

A mezitím dopoledne pan Há přijal doporučený dopis od Aleny, který obsahoval knížku.

1. napsal jí můj dávný známý a kamarád z dob "za svobodna", dětský lékař. Později jsem občas využila jeho odborné rady i pomoc, když se narodila moje dcera /naše, samozřejmě, pane Há.../

2. je to otec Magdy, taky lékařky a spolužačky dcery z gymnázia

3. je to pro dobrou věc...vz Hospic níže

4. ilustrovala druhá, starší dcera Pajerků ? neověřeno, z doslechu....

5. je to věnováno Haničce, Honzově ženě, která jim odešla velmi mladá....

https://www.hospiclitomerice.cz



...několik ukázek.....







Krásné veršíky, moc pěkné ilustrace. Už se těším na víkend, až je budeme číst a prohlížet s dětmi.
Děkuji Alčo, žes nás, holky z toxikolky, na tu knihu upozornila.....koupila jí a rozeslala nám.....

Já před odjezdem od dcery taky dostala  přání od naší čtyřleťačky, s textem, který s nakloněnou hlavičkou pečlivě přečte a jsou to samá milá slova....jak mě má ráda atpod. a zapívá mi pak u toho....


Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...