sobota 1. května 2021

...odjeli na

 chatu, zase je tu ticho jako v kostele.....

Dopoledne jsem vařila a protože mi zbyly z pátku dvě vařené brambory, zkusila jsem udělat bramborový chleba podle Apron. 



Video je nové, ze včerejška, snažím se sem dávat jen novinky...
A tady můj výsledek. Na rozdíl od Apron pekaře jsem si všechno připravila v misce a na hnětení a pečení dala do pekárny. Jen ten hák jsem dneska nějak divně vyrvala....
Váha po upečení 575 g. Na fotce to vypadá malé, ale je to jen optický klam. Jde to tedy dobře upéct i v pekárně.


Po odjezdu dětí jsem chvíli seděla na balkoně, docela to pálilo, ale momentálně se sluníčko schovalo.
Na Instagramu sleduji dva hochy Ateliér můj domov, kteří zrekonstruovali starý dům a zahradu.
Ateliér můj domov je ve Staré Huti na Příbramsku, škoda, že je to pro mne daleko, hned bych na některou jejich akci zajela.
A, mimochodem, je to rodná obec mého tatínka.


Tak, zase jdu, na tu ponožku....hihihi.

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...