středa 26. května 2021

...a zase půl týdně

 za námi.

 Ráno jsem odvezla Simonku do školky. Potom domů...utrhla jsem si kousek větvičky a květ na Envelopě, keře oddělují ulici od kolejí a fakulty. Plané růže, bezinky atd. atd. a keř s těmito květy....


Prostě jsem na internetu nic nemohla najít.
Mezi hledáním jsem prala, prala, prala, věšela na balkon, sbírala a uklízela prádlo, vařila. Taky jsem si odpoledne četla a teprve před chvilkou jsem si zase sedla k počítači.
Mohlo by to být ?


A co bylo před rokem ?

Osmý den v Olomouci, pátý den v novém bytě.
Ten čas letí jako blázen.....hihihi.

Klidný večer a dobrou noc všem.
💗💙💚💛💜



1 komentář:

  1. Dobrý den, ten keřík je spíš kalina, hortenzie kvetou později. Je krásná. Hezký den!
    Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...