neděle 9. května 2021

...pracovní neděle,

 ale je mi po ní moc fajn.

Ráno úklid bytu, praní přehozu k dětem, byla na něm tmavá skvrna, tak už není.... Pak oběd, srbské žebírko s bramborem. Po obědě siesta na balkoně, dopletla jsem květnové ponožky, abych to pak nemusela honit....A dopletla jsem taky krátké rukávy u KAL s Vlněnými sestrami. Teď už jen tělo až do konce příze, snad to vyjde.... Měla jsem zase takovou nepletoucí pauzu, ale asi mě to slunce probudilo.




Fotka až po uklizení všeho, co jsem tam nanosila....polštářky, podsedáky, košíky s pletením, hrnky a skleničky, pan Há v teplém rohu....Pan Há tam přišel sám, toho jsem nenosila.....


Takže, co teď, pan Há kouká na tenis, já asi budu koukat na Netflix.
Můj nový objev...Vladimír  a  Michal, už je jich 5..... Gratuluji, obdivuji......💗

Dobrou noc všem.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...