čtvrtek 6. května 2021

...čtvrtek jako víno,

 suché, jak to máme s panem Há rádi. Zatím. Protože věším prádlo na balkon, trochu o tom pochybuji. Ale je to pár kousků, tak sebrat to není problém. 

Včera byl na obloze zvláštní večer. Červený nejen západ, ale i východ, tam asi déšť, sníh, bouřka, byl vidět kousek duhy nad Přerovem...


západ


východ


Dneska jen pár slov, čekáme na vnoučata....Po negativním testu je sem dcera přiveze. Musím jim udělat trochu rajské omáčky, my totiž máme omáčku ze včerejška, leč děti houby nejedí a cítí je na 100 honů.....

Při včerejším čtení oblíbených blogů jsem viděla rozličný přístup k publikování. Dcera mi vždycky říká, když něco publikuješ od někoho na internetu, nezapomeň napsat odkaz, od koho to je. 

Moje další oblíbenkyně evulekotule 👍👍👍 psala o jejich týdnu na chalupě a jak se synkem pekli buchtu podle Apron... Myslím si, že je z časů svého studia a i práce zvyklá uvádět, kde informace  čerpala. Jako moje dcera....Vždycky se vyplatí uvést "spolupráci", než být nařčená z plagiátorství.


Dneska jsem při hledání tvarohové bábovky.... našla i tenhle pěkný blog o vaření a hle, i tam je.....
https://inkitchenopen.blogspot.com/2021/03/wool-roll-bread.html ....jen mi tam maličko chybí ta Apron.... Ale to jsem asi moc puntíčkářská, že. Ale pořádek dělá přátele.😁

Jsem mezi svými bývalými kolegyněmi a známými pověstná tím, že absolutně nereaguju na maily typu pošli 10 přátelům a pak uvidíš ??? a budeš mít štěstí ???? atd. atd. Tímhle se jedině zapleveluje internet a není to pro něj "zdravé". Tím neříkám, že se mi nelíbí vtipné historky a momentky za života. To je něco jiného. Nebo různé rady a nápady na zlepšení práce. Jen, bohužel, nevěřím tomu, že rozesláním 10 psíků s červenou mašlí budu zdravá, bohatá a veselá....

Tak jdu....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...