pátek 15. května 2020

...už nepočítám dny,

nějak mě to dohání....

Dneska k obědu boršč. Kousek vepřového, kousek hovězího, řepa od Marušky, zelenina s dýní od Vietnamců, kousek ledového salátu místo zelí...prostě, co dům dal. A v mrazáku máme už jen 10 rohlíků a čtvrtku chleba...
Úkol splněn, v neděli ráno vypnu lednici, aby odmrzla a vyschla.


A takhle to tady vypadá...pytle s pletením, bedny s oblečením, povlečením, ručníky.... Jinde zase sklo a nádobí a to ještě nejsem hotová.... Hu. Ale vnitřky=obsahy skříněk už jsou venku, takže tak.
Dva šicí stroje a elektronika pojedou autem. Ještě nevím, kterým. Ale to je zatím v klidu. A v podstatě i já. Jen pan Há je dost neklidný a má ledové ruce, říká, že pomůže s balením "až řeknu". A když řeknu, pořád se na něco ptá.....Chlapi......

Jen ty knihy mě děsí. Ale vzhledem k tomu, že sem v červnu s dcerou ještě pojedeme samy, tak něco nechám připravené "na jedno auto"...Hlavně asi ty knihy a taky kytky. 14 dní vydrží. Mám už jen sukulenty .
Dcera má sraz se svými spolužáky z gymnázia, tak to s bytem dojednáme a dokončíme v červnu.


Káva v obrkafáči pana Há, já na svačinu jahody....


Tak jdu dřít.
Dopřála jsem vám kouknutí na  bordel a zmatek. Tak si važte svých krásných uklizených domovů. Já tímhle trpím, ráda mám věci na svém místě. Co budu říkat, na rub tištěného návodu na svetr jsem si nakreslila sestavu naší stěny v obýváku... Jako abychom to měli jednodušší při sestavování....Ale spíš proto, aby to bylo jako "doma"....

Klidný den i víkend všem.
💗💙💚💛💜

2 komentáře:

  1. No, nezávidím. Stěhovali jsme se před 30 lety z bytu do domu v rámci jednoho města. Některé věci jsem nikdy nenašla. A to jsme byli o 30 let mladší. Dnes si to nedovedu představit. Držím palce, ať je vše zase na "svém" místě.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc vám přeju, aby všechno proběhlo hladce a v co největším klidu. Ráda si tu u vás čtu a už se těším na obrázky z nového bytu. Kreslení sestavy nábytku mě pobavilo, taky jsem vždycky měla takové tendence. Moje milá snacha mě ale naučila, že jednodušší je si všechno vyfotit, třeba i ceduli s ordinačními hodinami nebo jízdní řád. Taky tu fotku v mobilu najdu snáz než kdejaký papír, na který jsem si to načmárala ;-). Doporučuju!
    Ať se vám v Olomouci hezky žije!
    Eliška

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...