úterý 13. července 2021

...zase úterý,

 dneska 13.tého....hihihihi.

Krajina z okna už taky není jarní, ale letní. Zeleň se pomalu mění na žluť. Naštěstí zapršelo, takže popraskaná zem nasála zase trochu vody. Tady u nás " s m/Mírou". Včera tu bylo dopoledne jako v prádelně/sauně. Byla jsem na poště a pro pár maličkostí v Albertu hned vedle. Přišla jsem domů pořádně splavená, i když oblečená jsem byla vhodně do tepla. Pak už jen doma, v chládku. Odpoledne čisté nebe sem tam s bílou "peřinou" mraků.





Dozrávající rajčata, jahody, hrášek...paprika a i na keříčcích fazolek se začínají objevovat lusky.



Včera jsem nic moc nedělala, trochu pletla a víc si četla. Potřebovala jsem to, den předtím nebylo panu Há moc dobře, dokonce jsem chvíli uvažovala i o pohotovosti... prostě souhra věku/jeho , počasí a psychiky....
Ale snad bude zase dobře.....

Při prohlížení Instagramu jsem znovu objevila slib pokračování blogování u mé oblíbené https://lucieliving.blogspot.com. Vím, nemá to jednoduché, ale, upřímně, kdo má ???
Sleduji ji už mnoho let, jak přibývaly děti, jak dávali do kupy starý mlýn. Její radosti i starosti...Poslední těžké těhotenství, krach vztahu s mužem, stěhování, rakovina a její celkový kolaps...Těžká rekonvalescence. Vzestupy i pády....Momentálně má děti ve střídavé péči s partnerem, z nemoci se pomalu uzdravuje, nejhůře je to asi s myslí, to známe všichni. Ta je nejhůře ovladatelná...Má ale velikou podporu ve své sestře, touhu žít a potřebu si život dát po všech stránkách dohromady...Obdivuju jí, moc, moc.
💗

Taky se mi ulevilo, že u http://dedeckovazahrada.blogspot.com je vše jak má být. Trochu mě zarazilo, že dlouho nepsala. Ale říkala jsem si, že asi mají moc práce i na https://uveliskuvpodoli.blogspot.com
A sama to znám z nedávné minulosti...dva domy/byt a dům v mém případě, my taky dávaly zabrat.💙

Je pravda, že i u SmallThings tomu Ginny "dává trochu na prdelku", přitom její YarnAlong bylo zajímavé pro spoustu pletařek a čtenářek z celého světa...Ale nedivme se, budou mít nové miminko...osmé ??? 💚

Tak jen pár nových příspěvků u https://bavi-mne-to.blogspot.com 💛

A co teprve u http://babilenka.cz. Ta momentálně jede v levandulovém ráji...Sleduji jí i na Instagramu a pak vždycky rovnou skočím na blog pro podrobnosti, hihihi. 💜

Aniž jsem to měla v plánu, zase jsem rozdala svá duhová srdce. Snad to u nás není zakázané, já mám vše duhové ráda.....

A to jsem dneska teprve začala číst své oblíbenosti.😀😁😂😃😄

Á....

Dveře klaply, pan Há vstává.
Ne, že by mne jeho vstávání nějak moc omezovalo v psaní, ale myšlenky se mi trhají. Občas se na něco zeptá, já odpovím a najednou...kde jsem to byla v tom psaní ????

A dneska toho bylo dost, řečí i odkazů....

Klidný letní den všem.
💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...