pátek 16. července 2021

...popletené dny,

 když si dneska myslím, že je neděle. A může za to dcera...Vrátili se z dovolené, hodně jsme spolu mluvily, nechala nám tu děti a dneska po obědě si pro ně měli přijet a jít se koupat. Jenže. Já si, konečně, objednala stůl do kuchyně, ten přivezli včera přesně v poledne. A já zjistila, že sestavit ho je nad MOJE/pana Há....síly, tak jsem se zase domluvila s dcerou, že přijedou dneska na oběd na novém stole, který nám předtím smontují...

Omlouvám se zeti i dceři za momentky...bylo tak dusno a slunečno i v bytě, takže se postupně zbavovali oblečení, pak si ho zase oblékali....Děti se motaly okolo, Ondra šrouboval, ale nebyl zaznamenán...Jen jeho ruce, jak už si zase hrál...Simonka pak zatloukala ochranné knoflíky na nohy... a pořád na mě někde jukala.....




Postupně jsem fotky vymazávala, jak se mi něco nelíbilo, aby se neurazili....hihihi. Tak jen základní práce.
Já, sedíc u toho na stupínku, jsem si vyfotila pohled na kuchyň od jídelního koutu. To snad ještě nemám. Vařila jsem oběd, ten už tedy byl na novém stole podáván...Stůl je skoro tak velký jako ten minulý, jen maličko vyšší. A nemá skleněnou desku a chatrnost, která mi vadila u toho, jak se občas pan Há zamotá...a chytá se na pomoc okolo sebe.
Je rozkládací, stůl ne pan Há, tudíž je deska v polovině stolu přerušená. Ale to nám nevadí. S ubrusem ani bez něj.
Hezky se u něj sedí, hihihi.
A teď už zbývá jen ty naše staré židle trochu zrenovovat, potřebují osmirkovat sedadla a znovu natřít. Ty jsem nové nechtěla.
Občas si vzdychnu po mém bílém stole, kulatém pouze 90 cm, co mi kdysi udělal pan Há. Ale pro nás stačil. Jenže jsme se rozrostli a 6 lidí už se k němu nevešlo. Tak zůstal, po dohodě, v bytě v Ústí. A my ten rok používali ten, co tu nechali bývalí majitelé, včetně židlí. Obojí už mělo své za sebou, postupně jsem se židlí zbavila, ty dvě poslední, od počítače a šití v pokojíku, "šly" z domu minulý týden. Mám dvě nové na kolečkách se sedacím korpusem, který dávají i k "severským" židlím....
viz foto z internetu

                                                     Já má takové jen s kolečky a černým sedákem.





Po obědě tu děsně lilo, na chvíli se ochladilo. Jenže dusno je zpět. Mladí jeli před hodinou domů. Zbyněk je včera po druhém očkování, nic moc, tak nevím, co budou odpoledne dělat....




A abych sem nedávala jen cizokrajné ovoce, vaření a podobně, dneska pletení od mladé ženy, kterou taky delší dobu sleduji. Návod na mozaikový šal ZADARMO, díl první.


Dvoubarevná mozaika krok za krokem, tedy řada za řadou.

Má svůj eshop s přízemi, na tento šál doporučuje 3 klubka,  400 m příze v jednom, už sladěné barvy....Koukněte, inspirujte se. A má víc návodů zadarmo....

Je začátek pozdního odpoledne, ptáci zpívají, pan Há sleduje tenis, já si půjdu číst a za chvíli bude večer.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...