středa 28. července 2021

...celé dopoledne

 se schyluje dusnem k bouřce. A je to tady....jednou za bílého dne. Blesky nevidíme, ale rány jsou silné.

Dopoledne jsme šli na nákup a se zmrzlinou z nákupu....

S prázdným vozíkem je to legrace, hašteří se, kdo kdy ho povaze a odkud kam a jak, zezadu, zepředu....kdo první, kdo druhý.....





Okružní....


Za kolejemi zase veze Ondra.....
Terno před námi. Dneska jen tam, bez lákadel hraček v Tescu....



Plný vozík do parku u domu odvezla babička. Když Ondra dojedl zmrzlinu, začal s plným vozíkem manipulovat...je to jiné než s prázdným. Až spadl....Vozík, ne Ondra....
A dokolaaaaa..... Simono dělej, dojez tu zmrzlinuuuuuu.......
Jako kdyby mu doma něco utíkalo.....






Prostě dvě děti není to, co znám.....hihihi. Milují se, ale taky by se někdy kvůli blbosti zabily.....

Pak vaření oběda, Simi chtěla řízky...Ale snědli oba všechno na talířích, opravdu.
A teď ta bouřka.....
Venku.....
A pěkně leje....
Tady klid, Ondra TV, pan Há si čte, Simonka v pokojíku na tabletu Cry babies... a já píšu blog.
Než jsem dopsala, Ondra na tabletu, Simi sleduje nějakou příšernou pohádku na Déčku, jen já a pan Há si stojíme na svém....I když já jsem ještě mezi tím udělala nám kafe, dětem svačinu a nanuka....
Prostě změna je život.

Klidný den všem.
A zdraví.....
A lásku dětí.....
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...