pondělí 19. července 2021

...hotovo, tedy

 skoro....

Protože, znáte to "kdo nic nedělá nic nezkazí".... Při vrtání první díry v ložnici....vypadlo kus zdi a udělala se dírka do pokojíku... Takže ještě budeme zadělávat vypadlinu... Na fotce jsem jí zamaskovala šablonkou, ale trochu prosvítá. Zbyněk z toho byl na nervy....ale jsou v životě horší věci.

Věci na policích jsou trochu narychlo, jak jsem nedočkavá, že už je mám...Takže to bude možná, určitě,  jinak....



Panenky vyndané z pytle, potřebují otřít obličeje a učesat....nebo tam taky možná nebudou.


Nevím, proč jsem krabic koupila jen pět ???? Ještě jednu dokoupím, co do ní se vždycky najde....Nějak mi selhal blesk a nevšimla jsem si toho.



Paneny jsou po dceři....


A stůl z jiného pohledu, jsem si sama sobě tak trochu směšná....hihihihi.....


Dopoledne jsem vařila lečo a pekla koláč s rybízem. Ten mi včera večer přivezla dcera cestou z chaty. Nesmím zapomenout napsat, že trhala i Simonka, holčička šikovná.

...moje foto....


...mami, ty vůbec neumíš fotit jídlo, tedy dcery foto.....


Před chvilkou odjeli domů, děti jsou u druhé babičky s dědou na chatě. Snad počasí vydrží. Zítra má být "nejchladněji" a pak zase tepla.

Klidný večer všem.
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...