sobota 3. července 2021

...sobota je po ránu

 chladnější...ale je to jenom dobře. Louky jsou skoro vypálené od horkého slunce, na některých místech se ukazují praskliny v hlíně. Ani pohled z balkonu není nijak potěšující. Nahnědlá tráva, jeden jehličnan asi usychá. To se mi nelíbí....

Ráno v 6 zase vařím kaši hladovým vnoučatům, pan Há snídá a zase ještě odchází spát....

Děti momentálně koukají na pohádky a snídají u toho. Já jsem tedy měla čas na pročtení blogů a nových oblíbených videí na YT.

Takže zase jedna "rarita" v jídle. Spodní část rákosu a orobince, používaná k vaření a jídlu. To jsem nevěděla. Asi ani moji rodiče, protože nám to nikdy nikdo neřekl...Určitě bychom to jako děti ochutnaly.


Tedy, je toho tam víc, přesazování kytek, vaření s rákosím.

Mladí s dětmi jedou zítra na chatu a potom na několik dní na hory....Takže zase zpomalím a naložím si asi kimči a dneska jsem objevila ještě jeden recept na nakládání zeleniny....


Slyším, že pan Há vstává. Zapnu myčku, vařím uzené maso na šunkafleky....Takže živo už od rána.
Jdu tedy něco dělat...
Volala mi Uršula, že má ještě po obědě procedury, tak se ve Slatinicích porozhlédneme. 
Uvidíme, jak to vyjde. Už příští týden jde domů, tedy k dceři. Byt, který koupili, je ještě potřeba upravit a vymalovat. Takže bude ještě chvíli u dcery a potom bude bydlet kousek od nás....

Klidnou sobotu všem....
A zdraví.....
A pohodu....
A děkuji za vaše návštěvy u mne.....
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...