středa 21. července 2021

...dneska zamračeno,

 ale tady v Olomouci pořád letně.

Dnes mám zase den, kdy na mě padá chmura a mám pocit, že musím nutně něco dělat. Tak jsem přerovnávala v pokojíku dětské knihy, přidala jsem tam i ty z knihovny v obýváku, přebrala jsem hračky a trochu to zase uklidila, abychom věděli, kde co je. A s čím si děti nehrají, aby to tu zbytečně nepřekáželo a šlo to o dům dál. Pak už jsem jen vařila oběd, brambory a květákový mozeček. Na zítra mám polovinu květáku na trojobalení a smažení.

Máme otevřené dveře na balkon a ptáci na stromech nám tu pěkně pohvizdují....

Na spoustě blogů je léta čas, prázdniny, kdy skoro nic nepíšou. Tak to mám jednoduché při prohlížení. Takže dneska zase něco málo exotického ovoce od SROS z Kambodže.

Já znám podobné ovoce, které občas mívají v obchodě, liči, ale tohle je rambutan.


Jinak dneska tam nic moc výrazného nevařili. Jen mne zaujal koktejl z batátů. To by mne nenapadlo mixovat sladké brambory s mlékem, cukrem....na pití.

Když jsem dneska probírala krabice s Legem, hry, puzzle...a uklízela skříňku, kde mám i látky na patchwork, tak jsem přemýšlela, co s tím budu dělat. S těmi látkami. Já mám dek dost, i dcera a koneckonců každý v naší širší rodině....Tak se budu muset zamyslet a ještě něco ušít. I kdyby do zásoby, hihihi.
Při prohlížení blogů jsem četla i poslední příspěvek od Jany Malaníkové, známé pod blogovým jménem Jamala. Psala o svém šití dek z lásky, kterých za ty roky, co jí sleduji, našila spousty.
Takže zase nějaká inspirace v šití a taky pobýdka, abych zase navštívila "šicí" blogy a třeba objevím něco, co mne mimořádně nadchne....


A kdo ještě neví, tak Ginny od Yarn Along  na Small Things má nové miminko, chlapečka a oba jsou v pořádku...Gratuluju.....

A když už jsem u těch amerických miminek, i Mary Haseltine  z https://www.maryhaseltine.com 
/Better Than Eden/ bude mít taky miminko. K šesti klukům ještě jedno a poslední příspěvek trefně nazvala One More. Držím palce....

Tak dneska z cest prstem po mapě zase domů.
Tedy s prstem na klávesnici a okem na obrazovce.....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...