čtvrtek 29. července 2021

...včera večer

 zase bouřky a lijavce. To jsme viděli dneska ve městě, kde déšť strhal spoustu hlíny do vozovky i cestiček. Ale nic katastrofického....

Večer spolu s mámou dětí, pak jsem si i já vylila srdce při víně....Spala u nás v obýváku. Poprvé.....

Dneska ráno šly děti za mámou, potom, po snídani, odjela do práce/domů.



A my hned za ní do parku u Flory Olomouc. Chvíli na dětském hřišti....








Ale víc je zaujaly cvičební stroje vedle dětského hřiště.



On jí chtěl víc rozhoupat, ona se bojí a ječí, že nechce. Já to musím ukočírovat...Snad mě slyší a ne že jim jen šumí rozvášněná krev v hlavě.




Středový záhon parku mi přišel dost zanedbaný, ale některé úseky a kytky jsou moc pěkné.





Přes visutou lávku přes ulici, pohled směrem centrum a Okresní soud/vazební věznici.


A zastávka tramvaje na druhou stranu, stanice Flora.


Jeli jsme zpátky domů na konečnou a cestou ještě jedno hřiště.



Teď mě čeká příprava oběda, potom odpočinek a odpoledne uvidíme. Podle tepla. Asi s dědou na ping pong a koupání v malém bazénku na balkoně. V dusnu s nimi nejsem schopná nikam jít. O panu Há nemluvě. Ale koneckonců s rodiči i druhými prarodiči si akcí užijí dost, tak s námi odpočinek, hihihi.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜










1 komentář:

  1. Máš krásnou rodinku.Já měla na tři dny taky vnučky od syna.Byla jsem hrozně ráda,protože syn s jejich mámou není,našla si jiného a má další dvě malé děti a dělá nám pořád naschvály.Dlouho jsem vnučky neviděla.Snad zase přijedou.
    Milky,měj se hezky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...