pátek 9. července 2021

... od včera

 se tu honí bouřky a taky prší. Včera spíš rychlé přeháňky, dneska chvílemi vytrvalý déšť.





Déšť na fotkách moc vidět není, ale je tam.....
Dopoledne jsem uklidila byt, nejdříve mne celou spláchl pot z práce....hihihi. Potom rychlá sprcha včetně vlasů. V deset přijel Rohlík, tak jsem nemohla vypadat jako upocená babka...Ti koloušci, co jezdí, si to nezaslouží, hihihi.
Pak už jen oběd a dneska odpoledne bude pohoda, nicnedělání. Byla tu sice dcera s rodinkou, než jeli na dovolenou, ale neukázala jsem jí počátek pletení svetru pro Ondru. Tak jsem to tak dlouho přikládala k obličeji, až jsem usoudila, že ho to "bude kousat" a vypárala to....
Tak někdy končí moje nadšení z pletení. No, návod dobrý, jen materiál musím vybrat jinačí.

Když jsem sjela dolů pro nákup, byl tam jiný zásobovač...nějaký pán přivezl nakládačky a kopr/ třešně a mrkev paním z domu. A ten kopr tak zavoněl....A nebyla jsem sama, kdo nasál vůni.....

Tak jo, pan Há mi tu pospává, sport žádný v TV zatím není. Takže i já jdu odpočívat. Číst si.

Jak jsem psala minule, že čtu oddechovky a romanťárny, tak tady je jedna z nich. Docela se u toho směju. Nahlas. Pan Há se pořád ptá, čemu.... Možná v jiných místech knihy, než mladí, ale zatím se mi to na oddech docela líbí....


💗

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...