úterý 27. července 2021

...hezký i bláznivý

 den, bylo toto pondělí.

Dopoledne práce se Simonkou, vystřihování a lepení "obrázků" z barevného papíru, navlékání korálků. V době mého vaření dělal každý to své, Ondra na tabletu a Simonka na PC Cry babies... Pan Há tenis na olympiádě aj.








A skončily spolu u prasátka Peppy......


Místo cesty ven jsem přemlouvala pořád Simonku, nechtěla čůrat, o víkendu spadla u druhé babi ze stoličky ???? a padla na pipinku/julinku/buchtičku...pár kapek krve na kalhotkách, pak už nic, jen poplakávání u čůrání. Já to ale sledovala ostražitě, stará zdravotnice ve mne hučela jako plamen, už jsem toho viděla moc....
Po obědě brečela, že chce mámu, zase nechtěla ani na nočník...., že jí bolí bříško....dokonce mi usnula v náručí. Tak jsem zavolala dceři, "zblbla" jí a jely jsme S. ukázat do nemocnice. Na urgentní příjem...No, urgentní. Nedivím se, že se někdy stanou tragédie s dětmi při čekání. My celkem nic tak akutního, jen pro jistotu...Ale někdy je hůř....

1.čekání ve frontě na registraci.....

2. po chvíli MUDr. s papírem, ať jdeme na sono bříška.....

3. více než hodinové čekání na sono, v čekárně se mezitím 3x prostřídali pacienti na RTG aj. vyšetření

4. sono bříška až po srdce, ty oblasti naší krize  prý víc nemůže zjistit , nic tam není k "vidění" , takové vyšetřeni pro vyšetření.........

5. další půlhodinové čekání před ordinací urgentního příjmu....lehce ironické řeči o "neakutním" přístupu k dítěti z naší strany a podobné řeči.... MUDr. nic taky neviděl, doporučil heřmánkové koupele a bylo hotovo.....

7. střední personál fantastický, S. dostala od jedné sestřičky koníka. Což mne přivedlo na myšlenku přebrat, vyprat a odnést jim od nás naše plyšáky, které tu máme a nikdo si s nimi nehraje....

6.tak jsme koupily heřmánek a jely domů



Fotky s koníkem jsou z dnešního rána.

Moje sumarizace včerejška:
Nic proti urgentnímu příjmu v Olomouci. Stejný jako všude, znám dobře v Ústí. Já si ale jako místní zaměstnanec nemocnice nikdy nemusela stěžovat... pro mne i pana Há. A dcera svého zaměstnání ve FN "nezneužívá", někdy ke své škodě, podle mého mínění. Ale já jsem stará škola....
Takže tak, koupeme, držíme při čůrání za ruku a doufám, že bude brzy dobře, jak se s tím nárazem tělo SAMO vyrovná....Bez pomoci a tak, jak to naše tělo dělá, když ho hned nezasytíme chemií apod.

Dcera pak s námi pobyla až do večera, objednali jsme si moc dobrou pizzu od https://www.amici.cz. Naší oblíbenou, ještě burgery a zbylo i na Zbyňka domů....Děti na obrazovce počítače sledovali cestu auta s pizzou až k nám....
Večer s dětmi byl moc fajn, do postele šly před devátou, dneska spaly skoro do 7. Ondra vstával dříve, Simonka až po sedmé.....

Tak jo.
Co bude dneska, to se vyvine z momentální situace.
Včera v podvečer dvě bouřky, ty bouřky snad čekají na tmu, aby jejich blesky měly větší efekt nebo co.
V noci v půl druhé druhá buřina, napršelo a je pěkně mokro ještě teď. Takže návštěva kukuřičného pole   bludiště Slavonín se maličko odkládá, bude tam bahno. Je to kousek od nás, pěšky.


Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...