sobota 24. července 2021

...pro mne pracovní

 sobota....A jsem ráda, radši jsem plně zaměstnaná, než abych nevěděla, co se sebou.

Včera jsme dodělali tu díru ve zdi, já to i několikrát přemalovala bílou, je to trochu vidět, ale to nevadí...A když už jsem měla tu štětku v ruce, natřela jsem bílou barvou/jinou židle v kuchyni. Takže na dnešní ráno jsem si nechala úklid bytu....Vytřela jsem, vyluxovala a utřela prach. Vyprala jednu pračku, už to na balkoně uschlo a je uklizeno. Zítra jdu dopoledne do Benu lékárny, psali mi, že mám zarezervované léky připravené. Chtěla jsem dneska po obědě, ale to jsem doslova zhasla u sledování olympiády... A taky bylo dusno a nechtělo se mi tam. Tak zítra.

Odpoledne koukáme na olympiádu, já ještě tu a tam něco udělám...A byla jsem na YT. Tak sem dám něco, co mne dneska zaujalo.

Nejdříve moc pěkný zelený svetřík, a jiné samozřejmě, u Fruity Knittnig. Pomalu se dává po nedávné smrti manžela dohromady, videa s ní místo něj natáčí jejich dcera.


Ten svetřík má krásné rukávy a umím si ho představit i v jiné barvě jako společenské oblečení.
💗

U mé oblíbené SROS zase jedno jídlo, které je mi sympatické a u nás proveditelné. Vařená kachna/husa ve směsi koření, k tomu spousta zeleného. bylinky, listy salátu, ovoce a maxibanány na kolečka. Kdyby nic jiného, tak 7.52 minuta videa a tam je k prohlédnutí banán, velký jako předloktí hocha v pubertálním věku, na ten věk nemám odhad.....hihihi.


💙

A ještě něco k vaření. Na videu jsou tři přípravy korejských salátů z okurky. Mě se moc líbí a na všechny se chystám, po jedné sklenice od každého....
Fajn je, že během videa je možné si na obrazovce přečíst ingredience a množství....


Už jsem sem něco od nich dávala. taky saláty...večeře.....
💚

A ještě něco z jiného soudku. Koupila jsem si další knihu od  Kristiny Ohllson. Je to pokračování k Lotosové blues a Miovo blues. Líbí se mi její způsob psaní a knihy všechny i mimo tuto trilogii.


💛

A jsem moc ráda, že se do  Seznamu světového dědictví UNESCO dostala i naše lázeňská města, Karlovy Vary, Mariánské Lázně a Františkovy Lázně.
Snad to bude k jejich prospěchu.....
💜

Hezký večer všem.
A zdraví....
💗💙💚💛💜











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...