úterý 6. července 2021

...druhý sváteční den

 a já, jako každý den, jsem už od šesti hodin na nohách.....

No a co, když mi to nijak neubližuje, do spaní se nenutím. Prošla jsem byt, zalila kytky i na balkoně, udělala několik fotek a mám klid na psaní pár slov.

Včera jsem nahodila na svetřík pro Ondru, uvidím, jak mi to půjde. Už jsem přidala oka na zadní straně svetru, teď začnu plést vrchní část, tj. sedlo a uvidím....hihihi. Příze Mungo od Vlněných sester, 50% vlna, 50% bavlna. No Frills od PetiteKnit.


Červnové "letní" ponožky pro mou mamku ještě nedodělané.....


Klásky ve váze začaly pelichat, tak jejich poslední fotka před likvidací....


Na balkoně začínají červenat jahody, hrášky/lusky se začaly nalévat.





Když jsem šla s odpadem, utrhla jsem si kytičku....černohlávek obecný .


No a jinak klid a pohoda. 
Mladí jsou na chatě, dělali seno, tedy, sekali louku pod chatou. Zbyněk ruční kosou.




Takže si trochu zamakali.....

To my už máme za sebou, ale byly to pěkné časy. Já ještě trochu můžu, ale nohy pana Há to už nedovolí.....bohužel. Jsem ráda, že jsem to na Nový rok 2020 rozsekla a během jara jsme všechno prodali a přestěhovali se za dcerou. Už bych ani já neměla sílu, natož ON. Nese to těžce, stojí mě to dost sil ho v klidu přesvědčovat, že se v životě nadělal dost.... V práci i doma. Už by to byla zbytečná zátěž pro nás oba a koneckonců i mladé, kteří sice za námi 1x za měsíc jezdili, ale to se toho moc neudělá...A člověk si chtěl užít dceru/zetě i vnoučata. Tak mám, co jsem chtěla....
Končím, nebudu to dramatizovat.

Za chvíli bude pan Há vstávat a já dneska doopravdy nic nedělám. Tedy kromě jídla, PC, ručních prací a čtení. Je léto, čtu romanťárny, hihihi.

Klidné sváteční úterý všem.
A zdraví....
A opatrně se vším....
💗💙💚💛💜








2 komentáře:

  1. dobrý den , moc ráda vás čtu každý den jen tak dál. fandím je to pěkné počtení pro nás jako důchodce .ale já se tak nacítím jen když něco bolí. myslím že jsme létama tak stejně staří zdravím jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvy u mne....mám to jako deníček a taky trochu na vyplňování času....Jak kdy....Hezký den všem Milky

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...